péntek, március 06, 2009

Áfonyás-túrós pohárkrém

Reggel gyorsan döntenem kellett, miután szétnéztem a hütöben. Találtam ugyanis fél kg túrót, aminek hamarosan lejárt volna az ideje. Valahogy most nem volt kedvem túrós sütihez, így kitaláltam, hogy csak valami gyors édességet fogok belöle gyártani.
A szerencse velem volt, mert kaptam a boltban friss áfonyát. Akkor már körvonalazódott, hogy ezzel lesz a túró megbolondítva. Percek alatt elkészültem és hidegben már csak arra várnak, hogy ebédután, desszertkén bekanalazzuk öket.







A jobb oldalon látható (2 csomag) túró ízesítö port (simán helyettesíthetö fözés nélküli pudingporral is!) csomómentesre kevertem 4 dl tejjel. Hozzáadtam a fél kg túrót és elkevertem, majd a krémet elfeleztem. 250 g áfonyát pürésítettem és a krém feléhez adtam.
Már csak bele kellett kanalazni a poharakba. Tetejére morzsoltam kevés Amarettini kekszet és áfonya szemekkel díszítettem.







2 Comments:

Borostyán Henriett said...

Ez nagyon tuti tetszik nekem meg fogyom csinálni.Puszi

trinity said...

Friss áfonya? Irigy vagyok:)))
Egyszerűen nyami-nyami....Nagyon finom könnyű desszert!