péntek, március 27, 2009

Hétköznapi kényeztetés

Reggel bevásárlás közben egyszerüen nem tudtam ellenállni a friss ananásznak. Az már csak hab volt a tortán, hogy álom szép földieper is kellette magát. Rögtön ki is gondoltam, hogy milyen mennyei dözsiben lesz részem akkor délután. Cseppnyi gondolkodás nélkül vándorolt mindkettö a kocsimba.
Itthon már csak annyi volt a dolgom, hogy szép kelyhet formáztam az ananász tetejéböl. A kivájt gyümölcsöt felkozkáztam, majd a megmosott és szintén apróra vágott eperrel közös egyetértésben visszapakoltam az ananászpohárba. Nyomtam rá böségesen diétás tejszínhabot és mindet befaltam. Szerencsém volt, mert az ananász nagyon finom érett volt, lédús és mézédes. Kell ennél több?



4 Comments:

trinity said...

Jajjjjjjj! Szadizol???

Chef Viki said...

Az eper finom már nálatok? Ebből én is be bírnék teperni egy adagot :-))

Ancsika said...

Viki! attól függ milyet fog ki az ember. Van ami totál víz ízü, de a mai pl. nagyon finom volt. És akkorák, mint 2 tojás :)

Tünde Pintér said...

Miankám ,tényleg nagyon fincsi lehetett!!!Gusztusosan néz ki!!!!