vasárnap, március 15, 2009

Tejben sült, fokhagymás, sajtos csirkemell

Így, a léböjt kúra után még igen csak oda kell figyelnem, hogy mit eszem. Ezért esett ma a választás erre a viszonylag könnyü, csirkemellböl készült ételre.




80 dkg csirkemell
4 gerezd fokhagyma
só, bors
3 dl tej
1,5 doboz tejföl
200 g reszelt sajt


Tegnap este a melleket félbe vágtam, sóztam borsoztam és rányomtam a fokhagymát. Egy viszonylag mély tálba tettem és ráöntöttem a tejet. Folpackkal letakartam és a hütöbe tettem.
Ma délelött egy sor húst tettem a jénai aljára, majd letakartam camamber szeletekkel. Újra hús raktam, azt pedig ízletes reszelt sajttal szórtam meg. Legvégül újra hús következett. A tejes páclébe belekevertem a tejfölt és böven reszelt sajtot, majd ráöntöttem a húsra. Lefóliáztam és bö háromnegyed órát 180°.on sütöttem. Fólia nélkül még annyi idöre toltam vissza a sütöbe, hogy a teteje megpiruljon. Rösztit kínáltam mellé.



5 Comments:

Gizi said...

Nagyon jól hangzik, a kép pedig evésre csábító!!

Gyöngyi said...

Nagyon finom, ismerem, csak nálam trappista sajt és egy kis gomba is kerül még mellé:))) Ja, és a német Barátném után fűszeres hagymás krumpli, ami külön megér egy misét!
A fotód csodás, még jó, hogy most vagyok túl az utolsó sütimen, egyébként rohamot indítanék valami étel után:)))
Szép estét kívánok!

Ancsika said...

Gyöngyikém füszeres, hagymás krumpli? A Bratkartoffeln-re gondolsz?

Garffyka said...

Mian, köszönöm, ez lesz hétvégére! :-) Már csak egy szép színes levest kell keresnem előételnek.

trinity said...

Hogy maradtam le erről?
Szóval egy kis camambert sajttal-nyami...Pikáns lehetett!!!