csütörtök, március 26, 2009

Fenséges vacsora

Nagy örömömre újra megjelent a zöldséges standokon a friss, üde rukkola, ami már megfizethetö is. Szinte kínálják magukat a roppanós levelek. Annyira szeretem a tavaszt, mert ilyenkor tényleg habzsi-dözsi van. Már a szemem is jól lakik, mire hazaérek a piacról. És az még jobb, hogy a java még hátra van, mert szépen sorban, napról-napra, hétröl hétre nö a kínálat a friss zöldségekböl. Egyáltalán nem nehéz ilyenkor fogyókúrát tartani, mert nem éhezik az ember, hoisz pillanatok alatt összedobható egy laktató, ám mégsem hízlaló, mennyei vacsora.




Ma este megmostam egy jó nagy, vagy inkább 2 maréknyi rukkolát. Félbevágtam 5-6 db koktélparadicsomot és 2 nagy szelet Mortadellát is széles csíkokra vágtam. 1 db keményre fött tojást 4 felé vágtam. Egy tálban összekevertem mindent, meglocsoltam balzsamecet krémmel és friss parmezánt reszeltem rá. Befaltam az egészet és nagyon jól laktam :)

3 Comments:

trinity said...

Ancsi-ma délután vettem idén én is először rukkolát:D

Nagyon finom vacsit varázsoltál!!!Ráadásul szépséges is....

Nagy salátarajongók vagyunk a férjemmel, bár eddig ez még nem derült ki.

Chef Viki said...

Fú de guszta! Szem-szájnak ingere, hogy úgy mondjam :-))

Nálam egy zacsi spenót figyel, holnap alakot változtat :-)

Ancsika said...

Trinity! Akkor, hogy is van ez az egy hullámhosszon való rezgés???? :))