csütörtök, március 19, 2009

TOP 10 - Nekem ök jönnek be

Trinity barátném invitált, hogy szívesen megnézné, hogy kik az én ideáljaim.
És tenyleg, bizony, ez a dolog nagyon szubjektív. Mert ugye, kinek a pap, kinek a papné. Nem is biztos, hogy annyira jó az a bizonyos pasi, de egy alakítással nagyon be tudja magát lopni az asszonyi nép szívébe. Így nem is szaporítom tovább a szót, ime az én leg-jeim:





1. Elsö helyen vitathatatlanul Richard Gere áll. Évek óta dúl a szerelem köztünk, bár sajnos csak egyoldalúan. Ö a tipukus példa arra, hogy az évek múlásával csak egyre jobb lesz. Olyan mint a jó bor.

2. Denzel Washington. Ki tudja miért, de teljesen odavagyok érte

3. Jeff Goldblum. Az élö példa nálam arra, hogy nem csak a kifejezetten szép fiúkat kedvelem.

4. Kevin Costner. Tipikus szépfiú. De a mosolya számomra ellenállhatatlan.

5. Patrick Dempsey. Ha tényleg orvos lenne, akkor cseppet sem bánnám, ha ö kezelne.

6. Collin Farrell. Nekem ö a tipikus rossz fiú. És nem is állítottam soha, hogy a rossz fiúk nem vonzanak.

7. Georg Clooney. Az a kisfiús báj, ami sugárzik belöle úgy tünik nem fakul meg soha. Ö is a jó bor esete.

8. Ben Affleck. Az ártatlan.

9. Mel Gibson. Meg tud nevettetni és ríkatni. És persze állítólag példás családapa, amire rettentö nagy szükség van a mai világban. Nem mellesleg nagyon jó képü.

10. Matthew McConaughey. Öt csak és kizárólag a testéért szeretem.

Nagyon sokat már nem is tudtam volna felsorolni. Nekem ök az abszolút favoritok. Színészi teljesítményéért nagyon szeretem még: Robin Williams, Ed Harris, Al Pacino, Redford, DeNiro, Morgan Freeman, Bronson .... és így tovább

3 Comments:

Edit (Esc) said...

Na ez telitalalat, meg a sorrenddel is egyetertek. Csak ahogy mar Vikinel irtam, Nicolas Cage hianyzik...

trinity said...

Látod a feledékenységem...

Richard Gere kihagyhatatlan, imádom-(kéne még egy 10-es lista??.)) )

Denzel Washington: minden filmjében nagyszerű-igazi férfi:))

George Clooney: úgyszintén szeretem...

Ben Afflack: nem tudom, hogy is hagytam ki,sármos pasi....

Na, az egyetlen ellentmondás: szerintem Mel Gibson is kissé becsavarodott az utóbbi időben-már nem bírom annyira...

Chef Viki said...

Ancsika, a dögös Colin Farrell-ről én is ezt a képet választottam :-D Miami Vice, nyami :-)

S csak ismételni tudom magam: a szomszédom pontosan ugyanúgy néz ki, mint George Clooney... Zuram szerint is, mint objektív megfigyelő! Fene jó dolgom van :-DD