hétfő, március 02, 2009

A lelkiismeretfurdalás - Nyílt levél Csonginak

Ezt a postot Csonginak írom, küldöm! Már átbeszéltük a problémát, de mindenképp itt is szeretném megerösíteni. Leginkább azt, hogy egy tompa agyú, fáradt, néha megkeseredett Anyuka vagyok, ezért néha csúsznak kisebb-nagyobb bakik az életembe és tetteimbe.
Tegnap késö este tettem fel az angyalkákat és küldtem blogos barátnéimnak. Már elötte átgondoltam, hogy kiknek is szeretnék virtuális ölelést küldeni, s rögtön, elsöre Csongi ugrott be, hisz nagyon szeretem öt, hosszú ideje szinte napi kapcsolatban vagyunk. Szeretném - és szerintem neki sincs ellenére - azt mondani, hogy barátnök vagyunk.
Aztán Csongi neve nem került fel a listámra, mert egész egyszerüen elfelejtettem. Ma reggel jutott eszembe és szinte egész nap ezen rágtam magam, hogy, hogy lehetek ennyire hülye!

Ezért ez az angyalka most Csongihoz száll és visz neki minden szépet és jót tölem, mert nagyon szeretem!

1 Comment:

Unknown said...

Barátnők vagyunk! ♥♥♥