péntek, március 20, 2009

Amikor a hülyeséget oktatni lehetne

Végül is az nem szégyen, ha az ember a saját botorságán tud nevetni. Söt! Legalább vegyül némi önirónia is a mostani szürke hétköznapokba. Történt ugyanis, hogy rövid idövel ezelött, itt a blogban méltattam az új szupi, kis kézreálló, digitális konyhai mérlegemet. Nem gyözöm azóta is áldani az eszemet, hogy megvettem, mert tényleg nagy segítség. Így nem is a mérleggel van a baj, ha nem velem. Kb. 2 nappal ezelött idöt s energiát nem spórolva böszen kiszámítgattam, illetve átszámítgattam a grammokat unciára, mert egy recept ezt kívánta. (közzé is tettem)
Ma pedig az történt, hogy valahogyan a mérlegem átállítódott és nem grammokat mutatott, ha nem "oz"okat. Dühöngtem, hogy máris elromlott a mérleg. Nyomogattam, forgattam és láss csodát: alul van egy pirinyó gombocska, ahol át lehet állítani a masinát és rögtön a kívánt mértékegységben méri a mennyiségeket. Így jár az, aki nem olvassa el figyelmesen, hogy mit is vett.
Hülyeség! Ancsa a neved!

4 Comments:

Chef Viki said...

Áááááááá, de durva :-DDD

Nagymamámnak vettek keresztanyámék pár éve egy olasz (!) vércukormérőt, mert ugyi a magyar az snassz... Olasz mérő olasz mértékegységre volt állítva, ők máshogy mérnek, mint a magyarok. Itthon tán ml/akármi az egység. Olyan értékeket mértek, hogy a hajam égnek állt, mikor mesélte. Aztán elolvastuk mi a használati utasítását, és átállítottuk a magyar mértékegységre. Érdekes módon azóta hibátlanul mér...

trinity said...

Ancsi, ha ez megnyugtat: én sem vettem volna észre, tuti...Csak azt sajnálom, mennyit dolgoztál miatta...

Edit (Esc) said...

Na, ne szidd ugy magad, ez nem hulyeseg!
Nezzd a jo oldalat a dolgoknak, a szamolassal megtornaztattad az agytekervenyeidet!

Mikor megveszek egy uj gepet (lehet haztartasi vagy nem), az elso dolog, hogy a hasznalati utasitast tovirol-hegyire elolvasom. Ezzel neha az oruletbe tudok kergetni valakiket...

Garffyka said...

Ugyan, ne szidd magad. Nézd a jó oldalát :-), két szupersüti között egy kis agytorna is kell, tudod, "egy kicsi mozgás mindenkinek kell, a karosszékből álljanak most fel" :-)