vasárnap, március 01, 2009

Barátságos angyalok

Újfent melegség járja át szívemet. Két olyan blogtársamtól kaptam különleges barátságról szóló díjat, akiket csak innen a netröl ismerek, még sosem találkoztunk személyesen, söt nem is nagyon rég ismerjük egymást. Mégis megtisztelenek a bizalmukkal, barátságukkal és ez nagyon jól esik nekem. Igyekszem rászolgálni ezek után is a bizalmukra és nagyon bízom abban, hogy egyszer majd személyessé is válnak ezek a napi szintü, tényleg nagyon szoros kapcsolatok. Nekem/nekünk külföldön élöknek talán egy picit nehezebb is, mert el vagyunk vágva az otthontól és ezt kicsit másként éljük meg. De sosem éreztem magam kirekesztettnek emiatt. Csak néha facsarodik a szívem, amikor arról olvasok, esetleg még fotókat is látok, hogy a Csajok újra találkoztak. S én csak a földrajzi akadályok miatt nem vehetek részt ezeken a jó hangulatú, szuper talikon.
De ilyenkor azt érzem, hogy IGEN!!!! én is a csapat tagja vagyok és ez nagyon sokat jelent nekem!
Köszönöm Nektek Trinity és Limara!
A díj mottója:





"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Akkor most következik a nehezebb része a dolognak: 8 embert kell választanom, akiknek továbbadom a díjat. Ilyenkor általában én abba szoktam hagyni ezeket a játékokat, de most a barátságról van szó, s ez az én szememben szent és sérthetetlen.
Így tovább adnám a baráti ölelést:

Gizinek


6 Comments:

trinity said...

Mian,
boldoggá tesz, ha egy ici-pici kis örömmel is sikerült teljesebbé tenni a mai napod!

Névtelen said...

Ohh:) Köszönöm!
Puszi;)

Gyöngyi said...

Ancsika, köszönöm szépen az angyalkákat, most nagyon ránk fér a segítsége..
Legyen szép heted!

Ildike said...

Ancsikám!!!
Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám!!!puszillak!!

Puccos said...

köszönöm nyannyom!!!!!!szeretlek és ölellek.Remélem nem sokára élőben is!!!

Gizi said...

Drága Ancsika!
Nagyon köszönöm neked hogy rám is gondoltál.Igen csak jólesett nekem. További jó sütést, főzést.Puszillak: Gizi